Monday 5 March 2012

hikayat tercipta

Hidup ini umpama daun-dauan kering di pohon keramat belakang rumah nenek aku yang ibarat seperti abu diatas batu nisan. Tak terungkap dan terucap sebagai pembuka bicara hikayat tercipta bagaikan sehari selembar benang lama-lama benang pun tiada. Ada kalanya hidup perlu dikongsi bersama dan saksama tiada yang musikil dari ku dan engkau.


Sebagai introduksi aku, cerita aku berasaskan, Err. Susah nak cakap, ampa tengok sendiri main map..







What u think, and what we think it's to be cool all day. Aku kasi tawu siap-siap sebagai anak orang utagha ni, precaution: don't try this at home, bagi aksi yang tercarut dan maki-makian dan mati-matian. Sebagai peringatan! jangan terlalu taksub dan percaya 100% to tuan punya blog. At least 90% or 99.99% is okay.


Sebagai pembukaan semangat dan inspirasi baru, aku ada game kat ampa. Cuba ampa cari muka awek paling comel, cun, segak, menawan, seksi, beauty dan bla bla bla. Siapa dapat bagi tawu aku.







Celaka! aku sendiri pun tak jumpa. Damn it 

2 comments:

  1. ARH ! mana perempuan seksi tu ? nenek tua ade la ...dah sejam carik ni ...give up la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya memang tak Ada pun..hehe...apapapun nice try...haha

      Delete